PREDGOVOR

Razmišljajući o korjenima svoje zaluđenosti kuhanjem i spizom, vratio sam film 30-35 godina unazad, dok sam još kao dječarac pomagao majki u kuhinji. Bili su to sretni dani, u malom, premalom stanu ispunjenom mirisima svakodnevnog kuhanja.
Pamtim mirise jednostavne spize, manistre sa šalšom, kupusa pod ulje, ali i onih jela za posebne prilike, božićnih njoka s pašticadom, bakalara na bilo, punjenih telećih prsa, pa fritula, kroštula.....

Zanimljivo je koliko su događaji povezani s mirisima i okusima i postaje mi jasno koliko mi život u Zagrebu uskraćuje te sitne gušte, toliko važne "fetivom" dalmatincu.

Zato i pišem ovaj blog, kao vremeplov kroz događaje, ukuse i mirise, nove i stare recepture za uživanje u životu, događajima i ljudima. Želim to jednostavno podijeliti sa svima vama s kojima sam kuhao ili ću tek kuhati.

Ideja mi je da svaki dan napravim jedan recept, i da ga prokomentiramo, ako nam posao i obaveze to dopuste. Ako ništa, uvijek imamo vikend.

Veselim se druženju. Ponesite vino, crno!

Mali Od Kužine

Primjedbe

  1. Zaboravio si spomenuti majkinu Bijelu pitu, NAJBOLJU NA SVIJETU!!!
    A što se tiče punjenih prsa, taj recept je dala mojoj majki i naučila je kako ih pravit. I dan danas i Antonella i ja to obožavamo.
    P.S.
    Sad sam se sjetila da imam jedan kolač pod imenom KORA kolač, dala mi ga teta Koraljka kad sam počela s istraživanjem kuhinje i kulinarstva. to ti je onaj kolač od kakaa zaliven mlijekom i šlagiran.
    Draga teta Kore, nedostajete nam!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi