MALI OD KUŽINE

Mjesto razmišljanja o spizi, vinu i svemu u čemu uživamo. Hedonistički kutak za sve moje drage prijatelje, s kojima redovno razmjenjujem recepte, guram se u kužini, ložim vatru na kominu, gradelam, šufigajem, mijesim...... i za sve one s kojima ne stignem.

Mali

Primjedbe

  1. Vrlo dobro treba mi kadkad kulinarske inspiracije i stjecanja novih znanja kako preživiti jeftino i kreativno u današnjoj Hrvatskoj .
    Trenutno ide za užinu brujet od plotica i malo brena sa purom ,a sutra bi moglo bit već ,klobučika na salatu hahah.Samo naprid sa blogom sviđa mi se

    OdgovoriIzbriši
  2. Čim je bura dobije se volja za kužinom..
    samo naprid, dobro si se sitija :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj veliki kume a mali od kužine :))
    Puva bura i rade se fritule mmmm ....
    Super blog, napokon nešto i za nas gurmane :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. eto mene kume još samo par dana na neretvanskoj spizi, tužno plačem Dolinu ostavljam...
    bravo kume, bit ćemo u toku :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije ni počelo, a već vam cure sline. Znam ja vas, a i nekolicinu recepata sam vam ukrao. Eh, moralo se!
    Hedonizam nas veže i spajaaaaaaa........

    OdgovoriIzbriši
  6. Kukumara ima cili plastenik,probamo,pa javim dojmove.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi