KINESKA MANISTRA ZA ZETA

Jednom davno, gledajući film omiljenog Đeki Čana (namjerno pišem fonetski), oduševio sam se kineskom tehnikom dobivanja špageta. On je, ko fol, neki kuhar, pa i majstor borilačkih, pa malo oni razbiju njega, malo on njih, malo i kuha.... No, u jednom momentu od kugle tijesta, razvlačenjem dobije more špageta. Curile su mi sline. Sutradan sam se uputio u kineski restoran. Naravno, kao pravi dalmainac naručio sam špagete s 3 vrste mesa, a Sanja je naručila s povrćem. Porcije su bile goleme, pa smo mijenjali tanjure, primjenjivali razne tehnike natrpavanja špageta u usta, te na kraju ipak odustali prije kraja. Bilo je apsolutno izvrsno! A sve se odvijalo u neuglednom restorančiću, bivšem zdravljaku u Ilici, u kojeg mi, do tada, nikad ne bi palo na pamet ući. No radoznalost je ipak bila jača, na svu sreću.

Danas sam vjerni poklonik kineskih stilova kuhanja, prženja, parenja... Bez soja umaka ne mogu zamisliti većinu jela. Malo i pretjerujem ponekad, ali jednostavno smo se navukli i ne popuštamo.

Ovaj recept je najbliže što sam uspio doći pravoj kineskoj tjestenini, obzirom na miješano porijeklo namirnica i nesavršene metode kućnog spravljanja.

Odobrio zet Toni!! :))))


Kineski špageti

Sastojci:
1/2 kg krtog mesa (pileća prsa, svinja od buta...ili kombinacija)
1 tikvica
1 kapula
1 mrkva
3 žlice soja umaka (tamari)
1 žlica vina (obiteljsko gospodarstvo Šiljeg)
1 česan luka (bijelog)
25 dkg špageta

Priprema:
Nasjeckajte meso na komadiće veličine pola malog prsta. Potoćajte ga u kombinaciju soja umaka, vina i nasjeckanog luka. Neka odleži uru-dvi. U međuvremenu skuhajte špagete. To, valjda, ne moram objašnjavati?! Ugrijte par žlica ulja u voku ili sličnoj tavi na najjačoj mogućoj vatri. Meso ocijedite od viška umaka i zveknite na vrelo ulje. Sačuvajte umak! Konstantno miješajte meso da se ravnomjerno popeče. Par minuta će biti dovoljno. Meso izvadite i zveknite u tavu povrće nasjeckano na kockice, cca iste veličine kao i meso. Miješajte ga da se dobro poprži, a opet ostane adente. E sad, vratite nazad meso u tavu, dodajte ostatak umaka od pacanja, prstohvat šećera i dobro ugrijte. Na to zveknite ocijeđene špagete, te dobro, dobro izmješajte.
Probajte, pa po potrebi dodajte još kap soja umaka.

Poslužite gladnom zetu hercegovcu!


Primjedbe

Popularni postovi