KOLAČNI DAN

Dođoh danas doma s posla, umorna glava obitelji, pa poželjeh izljubiti ženu na njen dan. Mislim 8. mart!
Kad li me, čudnog li čuda, zatekoše dvije žene. Ova moja, zakonita, i Juliška. Glupo muško, odmah krenulo ljubit ovu drugu. Kao, nismo se vidili dugo, pa baš si me obradovala i te šuplje spike. I izljubismo se, izgrlili, ispipali. No, uleti među nas ova moja legalna, pa i ona krene u ljubljenje!! O moj bože! I ona se krenila ljubit s Juliškom, grickat je, maziti, jedva sam ih rastavio. Pa nemo'š ti ženo više od mene, ja sam umoran, radio cijeli dan, meni treba veći komad.

I satrali smo Julišku u roku 10 minuta. Zadnji čas sam se sjetio fotkat.
Evo Juliške!!

Juliška

Sastojci:
1 gotovo već razvaljano lisnato tijesto
100 g šećera
3 jaja (odvojeno žumanjci i bjelanjci)
50 g mljevenih badema
50 g čokolade za kuhanje
1 vanilin šećer
1 velika žlica brašna koja se odmah zamiješa s bademima
2 dcl mlijeka
2 žlice oštrog brašna
1/2 žlice gustina
100 g maslaca
100 g šećera u prahu
1 vanilin šećer
1 žlica ruma

Priprema:
Podijelite lisnato na 2 dijela. Prvo izbodajte vilicom i ispecite jednu polovicu na 180°C, nekih 10 minuta. Zatim na dno posude u kojoj ćete sve peći stavite drugu polovicu, izbodajte je i pecite samo 5 minuta. Za to vrijeme zamutite šećer i žumanca dodajte bademe, čokoladu i vanilin šećer, te na kraju umućene bjelanjke. Prelijte preko pečenog lisnatog i nastavite peći još 20 minuta. Izmiksajte omekšali maslac i šećer u prahu. U par žlica mlijeka umutite brašno i gustin. Zakuhajte mlijeko pa dodajte umućeno brašno i jako miješajte dok se ne ugusti. Malo ohladite i dodajte maslac sa šećerom, te rum. Prelijte preko ohlađenog biskvita. Kad je sve ohlađeno poklopite s onim prvim komadom lisnatog, pospite šećerom u prahu i dooobro ohladite u hladnjaku. Gotovo!

Primjedbe

Popularni postovi