DOSTA!

Dosta mi je glupih dodataka u Jutarnjem! Kupio sam danas jer je dodatak Dobra hrana. Kad tamo, confit od patke, pečena patka s umakom od višanja (nisu se potrudili ni operušati jadnu patku kako treba), te ostala mahom sranja od recepata, koji veličaju haute cuisine. Nije da imam nešto protiv nje, ali pokušavam zamisliti susjedu Šteficu s petog kata, kako svom Juri sprema konfit, tako da ga vakumira i kuha u banjamariji 5 sati na 72 celzija. Ma nemojte me zaje.....!
Dajete dodatak za ciljnu skupinu nas seljačina i agro-seksualaca, s receptima molekularne kuhinje? Što bi rekli istočni susjedi "promašili ste ceo fudbal"! Još mi je najbolja značkica na naslovnici "isprobani recepti, skuhali i pojeli". Hahahaha, ma super, a kako inače radite? Sve u photoshopu, pa bacite u smeće, jer je nejestivo? Doduše, radeći u marketingu i to sam vidio.
Znam da morate prodati oglasni prostor cool i VIP firmama, ali ako smo vam ciljna skupina mi, obični, recesijom sje... puk, marketinški ste promašili. Žao mi je!

Želim recepte sa žlicom, obične, jednostavne, predivne, kojih je prepuna lijepa naša. Ne smijemo se sramiti našeg sela i tradicije, jer nam drugi svoju skupo prodaju. A vrhunsku kuhinju i recepte, stavite u neki drugi koncept, neku drugu publikaciju, pa možda i razmislim o kupovini.

Zato, evo jedan jeftini, seljački, da seljačkiji nemože bit. OK, ima mali pomak, ali ako ne želite...

Orzo ugusto

Sastojci:
2 šalice orza (ječmene kaše)
1 šalica suhog fažola
1 velika mrkva
1 velika kapula
1 korjen peršina
1/2 manjeg korjena celera
2 češnjaka
bosiljak, origano
sol, papar
za dekadenciju curry i tajlandski soya umak

Priprema:
Večer prije namočite fažol u dosta vode. Stavite zajedno fažol i orzo u express lonac, s dosta vode i žličicom soli, kad provrije, zaklopite i kuhajte 45 minuta. Za to vrijeme, nasjeckajte sve povrće na kockice. Kad su orzo i fažol gotovi, ugrijte ulje u voku ili velikoj dubokoj tavi i lagano zažutite povrće. Neka se kapula samo zacakli, jer treba ostati hrskava. Sad obično dodam malo soli i žličicu curry-ja, da dodatno zamiriše. Dodajte začinsko bilje, pa ocijeđeno orzo i fažol. Dobro promiješajte da se sve poveže i neka se još par minuta prži, da izađe višak tekućine. Probajte, pa po potrebi posolite, popaprite. Ja sad tu malo varam, pa dodam soja umak, da mi vuče na tajlandsku prženu rižu.
Naravno, ovo je vege verzija, pa ako vam je po guštu, pokušajte dodati 10-ak deka pancete na kockice, u vok prije povrća. U tom slučaju, curry i soja ne dolaze u obzir.

Primjedbe

Popularni postovi