UN-ČOKOLADNI

Prvi report sedmog dana na UN dijeti!

Non stop gladan k'o pas. Pomalo se privikavam na prazninu u predjelu abdomena, no ne posustajem u podršci svojoj dragoj, makar mi se zbog toga pojavili i trbušnjaci nakon pustih godina. Vaga pokazuje 1 kilo manje?! Da ne povjeruješ.
Dakle da izračunamo: svakih 7 dana kilo dolje = cca 4 kila mjesečno, puta 3 mjeseca = 12 kila manje. Nije dobro, usukat ću se k'o bogomoljka. Morat ću se počet družiti s mladeži i japijima, jer više neću smjet u moj krug vinopija i pivopija, koji teško i predano rade na oblikovanju abdominalnog izolacijsko-amortizacijskog sloja. Kako ću uopće moć prodat gastro prispodobe i basne, takav, mršav, tanak, k'o ugarak? Pa 'ko bi me uopće ozbiljno shvatio? A najviše me užasava pomisao da bi me na plaži, neka mršava, preplanula ženska spodoba mogla onako, ispod tamnijeh naočala, znakovito pogledati. Šta ću onda, jadan?!

Zato sam smislio PLAN B. Ne dozvoliti prenaglo mršavljenje, te osmisliti blagu modifikaciju dijete.
Nisam još razradio sve detalje, ali evo prvog trika.

OPAKI ČOKSI

Sastojci:
1 šalica brašna
1,5 šalica šećera
1/2 žličice soli
1 slaba žličica sode bikarbone
1 slaba žličica praška za pecivo
1/2 šalice kakaa
1 vanilin šećer
1/3 šalice ulja
1 jaje
2/3 šalice mlijeka
2/3 šalice vruće vode
1 šalica slatkog vrhnja
100 g čokolade za kuhanje
1 žlica maslaca

Priprema:
Zamješajte prvih sedam suhih sastojaka. Zamiješajte jaje, ulje i mlijeko, pa povežite sa suhim sastojcima. Na kraju dodajte vruću vodu. Izlijte u posudu za pečenje veličine cca 20x30 cm, nauljenu i pobrašnjenu, pa zapecite na 170-180°C, 40 minuta. Kad je gotovo, još vruću spirsajte vilicom po cijeloj površini da se preljev bolje upije. Napravite preljev od vrhnja, čokse i maslaca, pa prelijte dok je još sve vrelo.
Čim se ohladi.... zar moram objašnjavati?

Primjedbe

Popularni postovi