NESMILJENA PODRŠKA

Dragi moji!

Eto, nakon duuuugo vremena, dokonog gastro okupljanja, eksperimentiranja i učenja, došao je i taj tužni dan. Moja bolja polovica je....da prostite.... otišla na dijetu. Onu UN! Kao pravi predstavnik muškog roda 21. stoljeća, odlučio sam joj pružiti moralnu i kuhinjsku podršku, te sam tako upravo završio prvi, mesni dan. Požderao sam pečenu kokoš, natukao se nekakve salate i to je to. Da i ne spominjem one 2 voćke ujutro, poslije kave. Bljak!
Upravo sam se vratio s vaganja i brate mili razlike nema! Niti sam mršaviji, niti sam uživao u jelu. Piše da za 90 dana skineš i 30 kila, što bi za jedan dan bilo 33 deka. Piše Hund, ali piše i Mile!
Maznio sam 2 rakijetine, nebi li to moj jadni osjetljivi želudac provario. U Ž A S ! Ali rakija je super!!
Dakle sutra je nešto, riža, povrće, mahune. Trebao bi nešto skuvat večeras, da imam za ručak sutra, a možda samo maznem konzervu slanutka na salatu?!

Razmišljam o jednoj Dalmo-UN dijeti, u kojoj bi mesni dan bila hoba na salatu, lignje sa žara, škampi na buzaru ili nešto slično. Drugi dan lešo blitva, artičoki s bobom i bižima, treći dan manistra sa šalšom, pizza, splitska torta, može i stonska, da odma odigramo i manistru. A voćni dan .... a frutti di mare, zabranjeno voće, i to...
Umjesto vodnog dana, uveo bi Bevanda Day, da se duša i tilo očiste istovremeno. Ajde ne ronzajte, i stari su znali ostat bez spize, ali je vina moralo bit! Nemore bez vinčine!

Miša mu, moram pokušat bit karakter, bar još neko vrijeme, jer ne možeš odustat prvi tjedan, moraš izdurat, barem dva. Pa ako vaga pokaže više, imaš sve argumente na svojoj strani za odje....dnom preći na nešto dalmatinskije.

Molite braćo da ova žrtva ne bude uzaludna!

Primjedbe

Popularni postovi