OPET RIBA?!

Odavno već želim svoju dimilicu/sušilicu, ali nikako da se organiziram, uhvatim vremena i nagovorim kuma da mi složi jednu. Makar jednu malu, stolnu, za kilo-dva ribe, da je mogu toplo dimiti, kad god uhvatim viška. Tad i najobičnija babuška ili peškelj postaju delicija. Ah, ubi me lijenost!
Neki dan sam naletio u... a ne, nema reklamiranja.... mislim, ima, ali košta....i kupio 2 paketa dimljene pastrve. Nepoznatog proizvođača, ali nije Beg cicija. Pa Božić je?! I Nova Godina. I... ma iskreno, zaželio sam se.

Izbor je pao na salatu, jer je prethodilo rižotu od liganja, pa je trebalo blago pripremiti želudac.
Pili smo crno, domaće, od punca ,,, ipak malo reklame... poslao nam 10 litara domaćeg, berba 2011.
A vi, dragi moji, kako vam drago!

Salata s toplo dimljenom ribom


Sastojci:
povrće koje vam se sprdne, poma, salata, radič, rikula, koromač, malo kapule
dimljena riba, cca 4 deka po glavi (1 paket od 125 g na 3 dijela)
maslinovo ulje
sok od limuna
sol, papar


Priprema:
Povrće nasjeckajte na zalogajčiće, onako kako i inače to volite, vrlo lagano posolite i začinite maslinovim uljem i limunovim sokom. Količine po guštu. Kad ste sve dobro izmješali, raspodjelite u zdjelice za svakog posebno, i na vrh natrgajte ribu. Pazite ipak da nema drača (kostiju). Još malo poškropite maslinovog po ribi i .... gotovo. Udari po tome i guštaj.
Kap vina ... obavezno!

Primjedbe

Popularni postovi