FERERRO

Neće meni niko više prodavat finte sa slatkišima. Pa šta oni misle, da mogu stavit malo čokolade, nejaku šačicu lješnjaka, zapakirat u šareni artikal, stavit u kutiju i onda nas oderati cijenom? Što bi rekli ovdje: "Ne bu nas niko je....."!
Zato sam ja odlučio dekonstruirati mrski mi slatkiš, na način da smo sve najprije uništili, svi po malo, izgrizli do temelja i potrgali. Zatim sam iskoristio sve što je ostalo upotrebljivo - kutiju, te je napunio uistinu visikovrijednim namirnicama. I sad sam sretan. Ustvari, bio sam, jer je već prazna kutija i trebalo bi je napuniti ispočetka. Zdravljem i užitkom, na dalmatinski način. Evo jedan jednostavni recept za slatkiš po mome guštu!

Smotana srdela


Sastojci:
12 srdela (velikih ili malih skuša)
1 čaša kvasine
1 kućarin soli
1 česan luka (češnjaka)
1 list lovora
12 kapara
maslinovo ulje


Priprema:
Srdele doooobro očistiti i oprati, maknuti iznutrice i glavu. Zamiješati kvasinu s 2 žlice vode i rastopiti sol. Dodati lovor i zgnječeni češnjak te preliti preko srdela, da ih potpuno prekrije. Obavezno raditi u staklenoj ili keramičkoj zdjeli, nikako metalnoj!! Dobro je i isfiletirati, da se odmah sve očisti, ali nije potreba. Ostaviti preko noći (barem 12 sati) na hladnom (ovih dana i balkon je OK). Sutra ih samo isfiletiram i dobro prosušim, zamotam i ubacim kaparu u sredinu i stavim u staklenu zdjelu, prelijem maslinovim uljem, ubacim i onaj list lovora i češnjak. Drži se u hladnjaku 3-4 dana - teoretski. Praktično - jedva uru vremena. :))



Primjedbe

Popularni postovi