U PET MINUTA

Napisah preko vikenda karticu teksta za Pauza.hr, s temom "marenda". Nevjerojatno koliko je tema kompleksna i zafrkana. Kako u jednoj kartici teksta prezentirati polaznicu naše dalmatinske fjakaste filozofije? NIKAKO! Čovječe, mogao bih napisati knjižurinu o marendi!
Toliko me zaokupila tema da sam počeo kopati svoje stare tekice pune recepata, slanih i slatkih. Čuda se tu našlo, divno jednostavnih i užasno kompleksnih riceta. Svima je zajednička crta apsolutno friška i sezonska osnovna namirnica, te količine daleko manje od normalnog ručka. Upola! A tu leži tajna zdravlja u mediteranskom bazenu.
E, sad, kako sam ja ipak dalmatinac, a k tome i otac bebe od dva petka, i nemam ja kad potrošit tri ure za po teće spize, prekopao sam po kratkim receptima i evo jednog od pet minuta. Doslovno!

PURA "NA OKO"


Sastojci:
1 šalica pure (palente)
3 šalice vode
komadić maslaca
sol
1 kućarin gorgonzole (po gladnoj duši)
1 jaje (po gladnoj duši)
maslinovo ulje
papar


Priprema:
Najprije upozorenje za puru. Obično je količina za marendu jedna puna kacjola (zaimača, šeflja) po glavi. Pa ako vas je puno, korigirajte količinu pure. Stavite malo manje soli. Skuhati puru kao i obično, s malo maslaca. Kad je gotova, umiješati gorgonzolu i doooobro izmješati, da se rastopi. U tavi, na malo maslinovog ulja ispeći jaje (ili jaja) na oko, tako da žumanjak ostane tekući. Staviti u tanjur ili zdjelu po jednu kacjolu pure, na vrh staviti pečeno jaje i malo friškog papra.
Malo, ukusno, zdravo!

Primjedbe

Popularni postovi