LITTLE HELP FROM MY FRIENDS

Kako sam naslov kaže, došlo je vrijeme da zatražim malu pomoć. Naime, stisnut od posla u zadnje vrijeme, te nekih privatnih obveza, ne stignem baš kuhati u onoj mjeri u kojoj je ovaj blog zamišljen.
Iako mi je ideja bila da objavim samo one recepte koje sam i sam provjerio (skuhao), mislim da je nužna lagana promjena smijera. Kako sam već dobio interesantnu količinu vaših recepata, a nema šanse da ih stignem isprobati, odlučio sam objaviti sve što mi pošaljete. Uz jednu napomenu, fotke su obavezne. I nemojte mi skidati fotke s interneta! Kakve god da jesu, neka budu vaše. Mobitelom, fotićem, ma bilo kako je snimite.

Predlažem da počnemo s nekim "recesijskim" receptićima, jednostavnim, jeftinim i ukusnim. Znam da ih skrivate ko zmija noge, ali ljepota je u dijeljenju.

Da ne duljim, šaljite mi ih mailom, ostavljajte na Fejsu, kako vam drago!

HVALA SVIMA!

Primjedbe

Popularni postovi