ŽIVIJA PRVI MAJA!

Ajde odmah sjašite s političkim konotacijama! Dosta mi je da mi se politika ugurava u teću, svaki put kad se neko druženje oko vatre dogodi na neki "važan" datum. Ni lijevo, ni desno nego ravno naprijed, drito u glavu!

Eto, pokazali smo da se ne treba ubiti u ćevapima i vratini, da bi nam bilo dobro. Dapače, promjena dobro dođe s vremena na vrijeme. Prošlu turu smo "zbajcali" zeku, a sad je došao na red grah, s malo kuhanog pršuta (šljuk) i ovećim komadima domaće pancete. Bilo je ODLIČNO! Ne zato što sam ja kuhao, nego zbog značajne količine crnjaka kojeg smo popili putem. Usput je Mrs. Lipton ispekla domaću pogaču, nabrali smo medvjeđeg luka za salatu, još mezili razne oblizeke. Divota!

Toliko sam oduševljen okolicom Samobora, da bih si rado kupio kakvu kleticu, pa da vas sve mogu ugostiti. Je, nije lako biti siromašni intelektualac, ali sam zato uplatio loto i bingo, pa se radujem opakom dobitku i primam sugestije za lokacije :))

Recepture ovaj put nema. Pa zar vam stvarno treba objašnjavati kako se kuha grah? Evo samo par sličica s "grunta", da barem malo dočaram atmosferu.

 

Primjedbe

Popularni postovi