ŠTANGA

Zadnja stvar koju ćete dobiti kad vam žena obeća štangu je ŠTANGA! Ona štanga, o kojoj svi mi muškarci sanjamo, još ako nas dočeka doma...

E pa, meni je moja natuknila priču o štangi. Nisam siguran zašto sam shvatio tako kako sam shvatio, ali sam definitivno shvatio potpuno krivo. I sad ispaštam, grickajući štangu, s malo mladog sira, pršuta i pomidoricom.

Slaba utjeha, jer ja bi radije "štangu"!

Puter štangice

Sastojci:
3 dcl mlijeka
1 kesica suhog kvasca
1 jaje
100 g maslaca
3 žlice šećera
600 g glatkog brašna
1 žličica soli

Priprema:
Dakle, ja se koristim blagodatima pekača, koji ima funkciju miješanja tijesta. Prvo stavim mlijeko i jaje, zatim kvasac, pa ostatak. Ostavim na programu od sat i pedeset minuta, koji je dovoljno pametan da zagrije smjesu i zatim zamiješa, pa lagano zagrijava da se tijesto digne. Super on obavi svoj posao. Ako nemate pekač, zamijesite rukom. Dignuto tijesto razdijelite na 12 ili 14 komada, razvaljajte ugrubo i zamotajte kifle. Stavite na papir za pečenje da se digne još nekih 10 minuta, taman dok se pećnica zagrije. Zamutite jedan žutanjak s 2 žlice mlijeka i premažite kifle, pa ih pecite na 230°C, 10-12 minuta. Neka dobro uhvate boju. Toliko o štangama!!

Primjedbe

Popularni postovi