MALA TEEEEELA

Dakle, zaželjela se trudnica mesa i kupila stražnji kvarat telića. Što za juhicu, pa šnicelić, pa koljenica za u pećnicu uvalit s kumpirima...
I stvorila mi neviđenu frku. Kako uvaliti 22 kg mesa u 3 male ladice u dubinskom? Ne škrinji, ne vertikalnom ladičaru. NE! Samo 3 male ladice, od kojih je donja manja, naravno.
Al' vrag ne spava, nego se dovitljava rješenjima solomonskim.

"Ja sam smislila, ovako, povadit ćemo svu onu ribetinu, toćeve, smrznuto povrće. Sve šta nam smeta ćemo pojest za ovi vikend."
"Ali, Sanči, puno je toga?!"
"Ne trkeljaj nego slušaj! Miči one puste šljive i smokve, i da nisi slučajno kompot skuhao! Ubij ih u lisnato, skuhaj marmeladu, briga me. Za ostalo stižu gosti u nedilju, pa će pojest dio, a dio odnesi sa sobom u ponedjeljak za gablec."
"Ima za pola firme!"
"Da, i? Onda ćeš ti lipo sve meso istrančirat i odma spakirati u porcije. Zadatak ti je izvući maksimalno šnicelića. Kosti za peć i za juhu dobro iskoristi. Nemoj da mi previše mesa ostane na njima."
"Ženo, znaš da volim kužinavat, al' nisam mesar. Pa 'ko će mi toliko meso sredit? Nisam ti ja Draga Sentićka?!"
"Evo stiže meso, ne grintaj nego prioni poslu."

I tako, pola subote ode na mesarske radnje. I šta je najgore, sve je stalo u 3 ladice, i još ostalo mjesta.
Shvatili ste, ovo je dakako serijal o svemu što sam morao potrošiti, da ne propadne. Dakle, krenimo redom.


Glava prva - PIJANI ŠARAN


Sastojci:
1 komad šarana cca 30 dkg (naravno, samo ja jedem, pa je količina primjerena)
1 kapula
1 česan luka
1 grančica peršina
1 čaša crnog vina
1/2 čaše pasirane pomidore
1 žlica kvasine
list lovora
grančica ružmarina
sol, papar, ljuta paprika


Priprema:
Na 2 žlice maslinovog ulja zažutite kapulu, malo je posolite, dodajte lovor, ružmarin i ljutu papriku. Ako ne volite jako ljuto, bacite špice. Zatim posložite ribu izrezanu na komade, pospite je sitno sjeckanim češnjakom i peršinom. Kad malo zacvrkuće, podlijte vinom i pomidorom, posolite i popaprite. Neka kuha na laganoj vatri barem pola ure. Kad je riba gotova dodajte kvasinu. Pustite da samo malo provrije i gotovo. Poslužiti s purom, manistrom, kumpirima....

Primjedbe

Popularni postovi