BLITVENICA

Ja sam fetivi Dalmatinac! Ne, ne mislim samo na obiteljsko stablo i način razmišljanja, već prvenstveno, kojeg li čuda, na spizu. Oduvijek smatram da je šaka blitve pod ulje i dvi srdele idealan obrok. A pola čaše crnog iza toga, čisto savršenstvo.
Stigla mi je nekidan mlada blitva iz neretve. Savršena! Odma smo pola ubili na maslinovo ulje, s par kumpirića i par česana luka. Pazim pri tom da mi ostane malo a dente, da se ne raskuha. Nije bila srdela, ali i par malih telećih šniclića su izvrsno legli.
Jučer sam se poželio malo blitve, ali na nešto drukčiji način. Pao mi je napamet ovaj "fusion" dalmacije i hercegovine pa smo isprobali i dobili izvrstan rezultat. Blitva + gibanica = blitvenica.

Mislim da bi ovo mogao biti idealan način iskorištavanja stabljika malo starije blitve. Ostavimo to za neki drugi put.

Gibanica s blitvom


Sastojci:
1 paket kora za savijače
25 dkg mladog sira
2 jaja
1 šalica jogurta
2 šake skuhane i nasjeckane blitve
2 žlice parmezana
ulje, sol, papar


Priprema:
Razmutite jaja s mrvu soli, dodajte jogurt i sir te pola šalice ulja. Dobro izmješajte i dodajte parmezan i blitvu. Sol i papar po guštu. E sad, posudu za pečenje dobro namažite uljem, pa krenite slagati. Najprije tri kore na dno, s malo ulja razmazanog kistom između svake, zatim trećinu smjese, pa opet tri kore i tako dok ne potrošimo svu smjesu. Završimo s tri kore. Pečemo na 200ºC, 20-30 min. 
U slast!!



Primjedbe

Popularni postovi