KRVI DO KOLINA

Evo, ne triba me ni tuć, nit mi se pritit... odma ću priznat. MRZIM HOROR!
Nisu mi jasna ta dica koja se dave u tim glupim filmovima, gledaju ih prestravljeno-oduševljeni, išćekujući novi špric krvi... ma kvragu! Ne razumin di je tu baza. Možda sam pometuzalemija, pa me svo životno iskustvo i hrpa onih događaja "koji te ojačaju, ako te ne ub..." jednostavno odvraća od takvih pizd....

No, odgoj djece u moderna vremena traži razne kompromise.
(Hm, kad se skuliram nestane mi spliski naglasak, znakovito Zarkove)
Elem, odlučih smisliti helloween menu, ne bih li sebi priskrbio titulu cool tateka.
Krećemo s toplim predjelom, a dokle će nas ona dovesti....

BLOODY HELL JUHICA

Sastojci:
3 velike cikle
2 krumpira
1 mrkva
1 kapula
1 režanj češnjaka
2 kocke za juhu (ili 1 l temeljca, ili domaće juhe, ili brate samo voda i sol)
1/4 žličice suhog origana
1/4 žličice suhog bosiljka
1 žličica kvasine
kiselo vrhnje

Priprema:
Nasjeckajte sitno kapulu, mrkvu, češnjak i začine, te zacaklite na miješanom ulju. Podlijte s juhom/vodom/kockama, te dodati na kockice izrezanu ciklu i kvasinu. Neka se kuha na srednjoj vatri jedno 20 minuta, polupoklopljeno, a zatim dodajte krumpir na kockice. Kad je krumpir mekan sve lijepo propasirajte, da se dobije gusta juha, gotovo krema. Kod posluživanja kapnite žličicu vrhnja, i napravite neki "strašan" uzorak.



Primjedbe

Popularni postovi