ISTOK MEETS DALEKI ISTOK

Dragi moji, evo me nazad! Nije da me nema u kužini, već me jednostavno "pojela" djeca, posao, ma znate i sami kako ide... Kad sam shvatio da sam zadnji post objavio prije godinu dana, nisam mogao da dođem nikome, pa ni samom sebi.
No, izdiguzica rides again! Ajmo mi u pripremu za jesenske oblizeke, zimnice, malo egzotike, malo domoljublja. Svašta se planira, pa se nadam da će podrška koju dobih od ljepše polovice, biti na korist svima.
Ljeto pomalo jenjava (a i nije baš neko ljeto) i vrijeme je da sve kalorije koje ste potrošili na inim Zrćima vratite lijepo nazad i u zimu uđete potkoženi. Kaže Vakula da će biti opaka, pa nemoj da ste mi bez masnog zaštitnog sloja. Uostalom, jeftinije je od krznenog kaputa. Naoštrite zubiće, a ja ću pripremiti "sepet" idejica za ugodna jesensko-zimska druženja (čitaj "lokačina i žderačina).

Eh, da, obzirom na daljnju galopirajuću recesiju, uveo sam novinu. Odredit ćemo približnu cijenu recepta, koju ću uvijek targetirati za četiri osobe, pa da vidimo može li se uživati u spizi za siću. Može!


Prvi receptić je opet kombinacija nama bliskog istoka, s daleko istočnom notom. Naravno, možete iskombinirati po svom guštu i nekako drukčije. IDEMO!

Buređikice ili samoze ili ...

Sastojci:
200 g mljevenog miješanog mesa (cca 8,00 kn)
kore za savijaču (cca 8,00 kn na akciji)
1 mala kapula (cca 0,50 kn)
1 mrkva (cca 0,50 kn)
1 šaka narezanog ili naribanog mladog kupusa (cca 0,25 kn)
1 žlica soja umaka (cca 0,25 kn)
2 žlice sjeckanog peršina (cca 0,50 kn)
1 zrno češnjaka (cca 0,50 kn)
umak slatko ljuti (cca 1,00 kn)
ulje za premazivanje
origano, bosiljak
sol, papar

Cijena:
oko 20 kn, ostatak potrošite na pivicu ili vino

Priprema:
Najprije naribajte kupus, tek da stane u jednu šaku. Posolite s jačim prstohvatom soli i ostavite da opusti. Mrkvu, češnjak i kapulu sitno nasjeckajte ili naribajte. Spojite meso, kapulu, mrkvu, soja umak, origano, bosiljak, papar. Dobro izmješajte, te dodajte isprani i ocijeđeni kupus. Dobro povežite i dobili ste smjesu za punjenje. Možete malo liznut da namjestite slanost. Razmotajte kore i razrežite poprijeko na 4 trake. Trebalo bi biti 12 listova kora, a kako koristimo po dvije, ukupno bi trebalo biti 24 komada. Dakle odvojite dvije trake, premažite uljem (naravno da imate slastičarski kist, naravno) te stavite žličicu smjese. Zamotajte u trokut i slažite na papir za pečenje. Još po vrhu premažite uljem i zveknite u pećnicu na 180 stupnjeva. Kad potamne i postanu hrskave, gotove su. Poslužite ih s dobrim azijskim slatko-ljutim umakom, koji daje vrhunsku završnu notu.

Dugujem pojašnjenje, na moju škrovadu stane samo 18 komada, pa sam ostatak od 6 pekao u tavi na malo ulja. Brže su gotove, ali popiju više ulja, pa ako ste od onih par što paze na liniju....

Primjedbe

Popularni postovi