POMOĆ IZ VUKOVARA

Ma tu sam, ne brinite, živ. zdrav, vječno gladan i premoren. Nezgodan je ovaj ritam s malom djecom, tako da navečer, kad bih trebao nešto kemijati u kužini, jednostavno se rušim od umora. Ah, život roditelja! Znate vi dobro što ja pričam!!

No, dakle, kako je poznato mojim frendovima, totalni sam ovisnik o ribolovu, još od malih nogu. Babuške, peškelji, cinke, plotice, šarani.. jednostavno nemaju šanse kad sam ja u pogonu. Jedini je problem što s njima obično nahranim mačke na ranču, jer, iako ih volim jesti, količina drača je obično takva da i meni digne živce. E, tu počinje ova neobična neretvansko-vukovarska priča. Kolega moj, dragi frend vukovarac, ispričao mi je kako oni rješavaju probleme s kostima, loveći na Dunavu. Bilo mi je totalno čudno, ali stvar definitivno funkcionira. Čim sam se spustio do Opuzena bacio sam se u eksperiment. Iz već spomenutih razloga nisam imao vremena to isprobati dole, u Neretvanskom raju. Ok, ima tu i drugih, značajnijih zapreka uključujući i teritorijalnu obranu oko puničine kužine, nespretne pogreške u rasporedu teća, pijata, posuda... brljanje s "tamo nekim ribetinama". Jedva sam dočekao svoju kužinu...AKA Utočište.

Da ne duljim, sinoć isprobao, oduševio se i sad imam novu grickalicu!

Babuška na Dunavski

Sastojci:
riba - babuška - koliko god možete uloviti :)
sol, papar, slatka paprika
kukuruzno brašno
svinjska mast

Priprema:
Najbitniji dio ovog recepta je rezbarenje ribe. Od leđne peraje do rebara, te cijelu površinu repa, narezati na 1-2 mm. Što gušće, to bolje, da se sve sitne kosti (ipsilonke) prerežu. Glavu i rep sam bacio, samo da mi sve stane u tavu. Paziti da se ne prereže kičma i rebra, da riba ostane u jednom komadu. Dobro utrljati začine u sve ureze, uvaljati u brašno i pržiti na vreloj svinjskoj masti. Više puta ribu preokrenuti i dobro zapeći, da doslovno nestanu sve sitne kosti. Meso neće više biti toliko sočno, ali će biti preukusno za grickanje. Gemišt pada ko budali šamar!
No, ipak može ostati pokoja dračica, pa obratiti pažnju.

Primjedbe

Popularni postovi