UBITAČNI BOŽIĆ

Dakle, pišem ovo na prvi radni dan nakon Božića. Iako  se trudim se da napišem nešto veleumno, kronična prenapunjenost želuca, te preraspodjela krvnih stanica oko istog, priječi mi ispravan dotok kisika u mozak. Namjera mi se zahvaliti (i pohvaliti) za 30+ tisućica posjeta, ali još se lignje i mušule praćakaju probavnim sustavom, prekrasna pečena svinjska rebrica, premazana medom i soja umakom, teško ustupaju mjesto drugim razmišljanjima. Nadasve, danas su šefice napravile domijenak, sa svim oblizekima koje su dobile na poklon ovih dana, pa još malo i same dodale. Divne žene, ali dokusurio me domaći pršut, paški sir i kap crnog. E, a moralo se probati i kolačić i eto ti vraga.
Ubilo me! A niti je prvi put, niti će biti zadnji.

Jedino što mi je nedostajalo ove godine je bakalar. Ni žlice nisam pojeo, trčeći, obavljajući miljun stvari, nabacujući kilometražu. Doma nemam publiku, a skuhat samo za sebe i nije neki gušt. Nekako, nije mi Božić bez bakalara.... A miša mu, bit će dogodine. A ako kriza rasturi običaje, zamijenit ćemo bakalar sušenom hobotnicom. Opet dobro!

Recept koji slijedi je novi omiljeni keksić moje drage. Banalno jednostavan, hrskav, vrhunski uz kavicu ili čaj.

Puding "kekas"

Sasatojci:
250 g maslaca
100 g šećera u prahu
2 vanilin šećera
2 pudinga od vanilije
250 g brašna

Priprema:
Sve sastojke zamijesite u glatko tijesto, zamotajte u prozirnu foliju i ostavite u hladnjaku na pola sata, da se stisne. Možete razdijeliti na dva dijela, pa u jednu polovicu dodati kakao u prahu ili još bolje čokoladu u prahu. Kad se ohladilo, razvaljajte u kobasicu, pa zatim odvajajte kuglice veličine malog oraha (iliti po metkovski "frnje burlinače"). Kuglice složite na papir za pečenja, pa lagano pritisnite vilicom, da se dobije prikazani uzorak. Pecite na 180°, 10-15 minuta, zavisno o pećnici. Čim malo požuti odozdo, odmah s njima van.


Primjedbe

Popularni postovi