DEMOKRATSKA KUŽINA

Ajde, nemojte odma grintat da u zadnje vrime ništa ne kuvam, bez obzira koliko je to istina!

Nemam kad, posal, dica, žena...... a uistinu, nedostatak inspiracije. :((

Nije ni recept za ovaj kruv moj, niti sam ga ja pekao. PA ŠTA?!
U našoj kući i žena ima pravo pristupa u kužinu. Mi smo jedna demokratična, spolno ravnopravna, liberalna, ...(uf, šta još ono moran reć, a da ispadnen politički korektan? a ha!!)... i kršćanski orjentirana obiteljska zajednica. Upravo zbog toga je prispodoba kruha i vina toliko važna u našim životima.
Evo, ja predlažem i nudim jedan drukčiji kruh, a vi pošaljite po par litri vina, pa da vidimo.

I nemojte stati na ovoj recepturi. Eksperimentirajte! Ubacite šalicu drugog brašna, ili pred samo pečenje ubacite koju maslinu, slanu srdelicu, sušenu pomidoru...


KRUV IZ TERAKOTE


Sastojci:
3 šalice glatkog brašna
1 i po kućarin soli
1/4 kućarina suhog kvasca
1 do 1 i po šalica mlake vode


Priprema:
Zamiješajte suhe sastojke pa dodajte vodu. Tijesto treba biti vrlo mekano. Ostavite ga u posudi, poklopljenog, da se 12 sati diže. Obično zamiješamo navečer i pečemo ujutro. Tijesto ujutro prebacite na pobrašnjenu površinu, pobrašnite još mrvicu odozgo i lagano prebacivajte od krajeva prema sredini. I dalje je mekano i nemože se mijesiti, pa je ovo jednostavna finta. Prebacite na pobrašnjenu krpu i ostavite sve skupa u istoj posudi, poklopljeno, da se diže još jednu uru. Prebacite u keramičku posudu i pecite na 230° C, pokriveno pola ure, a zatim otklopljeno još 15-ak minuta.
I nemojte ga odmah vrućeg požderat, s hrpom maslaca, kajmaka.... 

Primjedbe

Popularni postovi