TIKVAN

Prije par godina, u potrazi za novim gastro izazovima, naletjeh na špageti tikvice u jednom velikom trgovačkom lancu. Žena me kao i obično blijedo pogledala, mahnula glavom u stilu "opetneštokemijašpadokleviše", no ja sam ih bez obzira ipak stavio u košaru. Od tog dana postale su redovito jesensko zadovoljstvo svih ukućana, posebno drage mi i mile ženice.
Toliko smo se navukli, da smo ove godine po prvi put odlučili 1000 kvadrata našeg OPG ranča oploditi istima. Rezultat je, kao što neki od vas već znaju, fenomenalan. I količina i kvaliteta, kao u pravih poljoprivrednika. No, sad nastaje potraga za receptima, koje sam doduše objavljivao, ali nikako vremena da zblogiram, a usmena predaja uzrokuje upalu grla. Ergo, evo ga!


ŠPAGETICE NA MILIJUN NAČINA

Sastojci:
špagetice, cca pola kila žive vage po glavi
umak, koji vam prvi padne na pamet
ulje, sol, začini

Priprema:
Razvalite tikvice na pola, očistite, kao na slici 2. Lagano premažite uljem, lagano posolite, volim malo zaprašiti curryjem, ali za prvu fazu nije bitno, vidi sliku 3. Pecite na 150-160, dok ne omekšaju, taman toliko da vilicom možete svo meso rastrgati u rezance. E sad, umak. Što vam god padne na pamet je dozvoljeno, naknadno zapeći ili ne zapeći, također prema guštu, vrsti umaka, tlaku zraka...
Na slici 4 punjeno ostacima pečene puretine, zaliveno s bešamelom (hrpa curryja i sira!!).

Nemoj da se nije probalo!!





Primjedbe

  1. Gdje se mogu kupiti u Zgb ako znate mozda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U kuhara! Ostavite neke podatke na mom Facebook profilu ili na Alen.dumanic@gmail.com

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi